Meer grip op administratie en financiën

Jouw Professional Organizer

in de Haarlemmermeer

Haarlem, Amsterdam en omgeving

of online

Voor hulp bij

Overvolle mailbox

Stapels post

Achterstallige betalingen

Ontbreken van een systeem

PGB budget

administratie op orde
efficient werken

Het bijhouden van je administratie is niet je favoriete klus. Inmiddels stapelt de post zich op en kom je niet meer door je e-mails heen. Je neemt je elke keer voor om je financiën op orde te brengen, maar het komt er steeds niet van.

Ergens maak je je zorgen maar het zal allemaal niet zo’n vaart lopen. Toch?

Herkenbaar?

Je bent in elk geval niet alleen. Wist je dat 40% van de Nederlander problemen heeft met het op orde houden van de (financiële) administratie? Maar een rekening te laat betalen kost je gewoon geld. Dat is zonde en kan echt beter.

Ik help je om de administratie weer op orde te brengen met een systeem dat voor jou werkt. Heb je door deze problemen ook last van stressklachten dan help ik je met een gerichte en op maat gemaakte aanpak.

In 6 stappen meer grip op administratie en financiën

#1 Intakegesprek

Tijdens het intake gesprek bespreken we jouw doelen en wensen. We bekijken de mogelijke aanpak. Ik maak gebruik van verschillende methodieken en inzichten uit de coaching, professional organizing en Lean methodes.

#2 Plan op meer grip

Op basis van ons gesprek maak ik een voorstel op waar we mee aan de slag kunnen. Afhankelijk van jouw wensen kunnen we ook een of meerdere keren online (via video bellen) afspreken.

#3 Samen aan de slag

In deze fase gaan we online of bij jouw thuis op een praktische manier aan de slag met de papieren en e-mails. Stap voor stap brengen we hier structuur in aan.

#4 Zelf aan de slag

In de tussentijds kun je met inzichten die je tijdens het traject op doet en de praktische tips zelf aan de slag.

#5 Tussentijdse vragen

Tussen onze afspraken in ben ik via e-mail bereikbaar voor vragen, zodat je zoveel mogelijk voortgang kunt maken op jouw tempo.

#6 Rust, ruimte en overzicht

Zodra je doelen zijn bereikt en je zelf voldoende aan de slag kunt met nieuwe inzichten en het bijhouden van de administratie, sluiten we het traject af.

Meer Grip is lid van de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers NBPO

Contact

Je kunt contact met mij opnemen via mijn contactformulier. Of laat een boodschap achter via 06 4 666 8540. In beide gevallen neem ik z.s.m. contact met je op.