Meer grip op tijd

Jouw Professional Organizer en coach

in de Haarlemmermeer

Haarlem, Amsterdam en omgeving

of online

Voor hulp bij

Tijdgebrek

Stressklachten

Concentratie problemen

Moeite met plannen

Uitstelgedrag

Je hebt het altijd druk, maar als je aan het einde van de dag kijkt, heb je niet gedaan wat je wilde doen. Er zitten altijd te weinig uren in de dag. Soms ga je langer door waardoor er slaapproblemen ontstaan. Je hebt continu het idee overal achteraan te hollen.

Plannen is niet je sterkste kant. Misschien heb je een ADD of ADHD diagnose. Of stel je taken vaak uit. Je wilt zo graag meer doen, maar het lukt gewoon niet.

Herkenbaar?

Ik help je om een realistische planning te maken en tijd over te houden voor de leuke dingen in het leven.

Heb je al vaker geprobeerd te werken met een planning, of krijg je krijg je stress van alles wat er nog moet gebeuren? We kijken samen naar je behoeftes en gaan aan de slag.

Heb je stressklachten dan kunnen we daar ook extra aandacht aan schenken, door middel van coaching en gerichte oefeningen. Heb je meer behoefte aan praktische hulp met plannen dan gaan we daarmee aan de slag. Ik lever altijd maatwerk.

In 6 stappen meer grip op tijd

#1 Intakegesprek

Tijdens het intake gesprek bespreken we jouw doelen en wensen. We bekijken de mogelijke aanpak. Ik maak gebruik van verschillende methodieken en inzichten uit de coaching, professional organizing en Lean methodes.

#2 Plan op meer grip

Op basis van ons gesprek maak ik een voorstel op waar we mee aan de slag kunnen. Afhankelijk van jouw wensen kunnen we ook een of meerdere keren online (via video bellen) afspreken.

#3 Samen aan de slag

In deze fase gaan we online, op locatie of bij jouw thuis aan de slag, afhankelijk van de vastgestelde doelen. Dit kunnen of coaching gesprekken zijn gericht op het aanleren van andere vaardigheden, of praktische ondersteuning met plannen. Jij bepaalt en ik kan je daarin adviseren.

#4 Zelf aan de slag

In de tussentijds kun je met inzichten die je tijdens het traject op doet en de praktische tips zelf aan de slag.

#5 Tussentijdse vragen

Tussen onze afspraken in ben ik via e-mail bereikbaar voor vragen, zodat je zoveel mogelijk voortgang kunt maken op jouw tempo.

#6 Rust, tijd en overzicht

Zodra je doelen zijn bereikt en je zelf voldoende aan de slag kunt met nieuwe inzichten, sluiten we het traject af. Time management heeft voor jou geen geheimen meer en je hebt jouw beste manier gevonden om met je tijd om te gaan.

Meer Grip is lid van de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers NBPO

Contact

Je kunt contact met mij opnemen via mijn contactformulier. Of laat een boodschap achter via 06 4 666 8540. In beide gevallen neem ik z.s.m. contact met je op.